2010 m. sausio 26 d., antradienis

Turkiski poncikai

arba mieliniai rageliai ...
pasirodau jog ne tik sultimis gyvenu :DD is visos teslos kiekio man isejo 42 rageliai ! taigi minkom tesla is :
100 ml aliejaus
500 g miltu
1 kiausinio
1 pakelio sausu mieliu (7g)
200 ml silto vandens ( iki 40°)
30 g cukraus pudros
1 pak. vanilinio cukraus
ciut ciut druskos

Miltus susiberiau i gilesni inda, tada mieles, cukraus pudra bei druska. Viska pamaisiau. Is leto supyliau alieju bei vandeni ir vel ciut ciut pamaisiau, kad pries imusant kiausini jo man nesutrauktu. Taigi imusam kiausini ir uzminkom elastinga tesla. Na minkiau kokias 10 min, kol tesla nelipo beveik prie ranku. Tada inda uzdengiau ranksluostuku ir padejau ant radijatoriaus 1 1/2 val. Pakilo labai gerai! Atsargiai isimti tesla, ja pasidalinti i 4 dalis neminkant ir graziai pasibarscius miltais iskocioti i apskritimus. Cia labai gerai parodyta ! Apskritimus susipjaustyti, kad eitu padaryti ragelius. Ant kiekvieno deti kepiniams skirto dzemo, uzlenkti kampelius i dzemo puse,kad jis neisbegtu ir susukti ragelius. Pasauti i ikaitinta 175°-180° orkaite ir kepti ~20-25 min.  Dar siltus pabarsciau cukraus pudra ir leidau atvesti ;)
P.S. labai skanus rageliai. Is pradziu maniau jog isbegs man dzemas, nes tesla kepant pletes ir rodos jau plys.. bet nei velnio. Man patinka kepiniam skirtas dzemas! Nenuvyle nei karto! beje tesla patarciau kocioti ploniau, man bent taip skaniau gavos ... 
Saltinis :cia

8 komentarai:

  1. Kaip tik vakar kepiau labai panasius, su obuoliu idaru :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. ;) kol ziema sakau, tai galima mieliniais patiekalais pasilepinti :D pas mane situ jau nebedaug teliko ...

    AtsakytiPanaikinti
  3. o kaip gautųsi su paprasta uogiene ar džemu, ne konditeriniu?

    AtsakytiPanaikinti
  4. na turetu iseiti, tik patarciau imti kuo tirstesni, nes kitaip jis isbegs bei gerai kampus uzvynioti ;) sekmes.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sveika. Na va iškepiau neseniai poncikus. Labai patiko! Nusipirkau aviečių džemo. Bekepant jis išbėgo, bet skonio nesugadino :) Buvo keletas bandelių ir su neišbėgusiu įdaru, tai gal aš blogai užvyniojau, mąstau?... Na bet buvo skanu :) Ačiū už receptą

    AtsakytiPanaikinti
  6. Smagu, kad patiko! Man ir is keliu isbego dzemas, bet manau jog suvyniojant ne kruopsciai sulanksciau .
    P.S. avieciu dzemas mano mylimiausias :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. o kas per kepiniu dezemas? kaip jis atrodo?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Va ant greičio nufotografavau, ką dar namie turiu:

      http://s005.radikal.ru/i211/1210/7c/30ef558d6011.jpg

      Panaikinti

Related Posts with Thumbnails