2010 m. kovo 8 d., pirmadienis

Spalvota zuviene

Musu viena megstamiausiu sriubu :) Pasidaro greitai o vaizdas ir skonis pamalonina tiek aki tiek gomuri ... as tik darau dazniausiai viska is akies, del to pabandysiu apytiksliai aprasyti ko reikia:

2 nemazu gabaliuku zuvies ( as dejau sykart lasisos bei starkio)

1 morkos

2 didesniu bulviu

1 mazos cukinijos

1 sviezia stieba svoguno laisko

1 mazo svoguno

~ 1 l vandens

zuvies buljono ( as naudoju zuvies pasta bedarant zuvienes)

~ 50 ml grietineles

druskos, pipiru, 1 a.s. zuvies prieskoniu, 1 a.s. krapu ( nesvarbu saldytu ar svieziu)

Zuvyte susipjaustyti stambesniais gabaliukais, padruskinti, pipirinti ir uzbarscius prieskoniais ismaisyti. Pastatyti kad pasimarinuotu, kol mes darzoves susipjaustysime.

Bulves, morkas bei svoguna susipjaustyti smulkiai. Deti i puoda, uzpilti vandeniu ir idejus zuvies buljono ar pastos uzdengus leisti virti ~5 min. I ta laika kol verda bulves susilmulkinti cukinija ir svoguna laisku stieba. Sudeti i sriuba ir virti kol bulves & morkomis bus minkstos. Tada sudeti zuvi ir pavirti 1 -2 min. Uzbaliname grietienele , uzvirti ir isjungus puoda leisti pastoveti kelias min. Paskaninti, imaisyti krapus ir patiekti ;) Skanaus!

O bevalgydami pasvajokime apie vasara... zvejyba ir ant lauzo virta skaniausia zuviene ... ech ... ziema bek tikrai is kiemo ...

Ir sveikinu visas moteris su tarptautine moteru diena !!!!!!!!


6 komentarai:

  1. niekad aš gal net ir nevalgius žuvienės ;) Buvo tik moterų diena, dabar patapo jau internacionaline moterų diena. Aš kaip ir mano Mama nešvenčiam šios dienos. Labiau rusų laikais ji buvo...;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. zinok, tikrai daug ka prarandi ... man viena is skaniausiu sriubu yra zuviene, nesvarbu kokiam varijante ;)
    Dalija na nejau nesmagu sulaukti nors vienos mazytes gelytes sia diena? man patinka ,kai mane nustebina keliomis tulpemis ... kaip ir siandien ...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Cha, ne geliu as negavau...Mano vyras apie tokia diena/svente kaip kovo astuntoji nieko nezino. anglai jos nesvencia.

    AtsakytiPanaikinti
  4. tai vadinas man geriau :) man ir priminti nereikia ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Žuvienė atrodo super, tikrai labai maloni akiai :) Būtinai reik išbandyti.. O dėl gėlių ir moterų - Tu absoliučiai teisi, Aguonėle :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. aciu Ausra ;)
    pasigirsiu, o man ir be progos kai gelyte parnesa tai labai nudziugina! nu kazkaip malonu...

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails