2011 m. kovo 15 d., antradienis

Mano "Hokkaido" duona :)

Pasirodo ji tikrai 2009 metais užvaldžius vokiškus blogus buvo o dabar ateina į lietuviškus :) taigi ir aš ją kepiau, burnoj tikrą džiaugsmą turėjau :) Labai labai skani ♥ Man duona reikalinga tik pusryčiam. Ši taip pat puikiai tiko su dešra, sūriu ar tik su sviestu.  Viena problema yra, jei neturi tinkamos skardelės tai jau tokia originaliai graži nesigaus. Kadangi tinkamiausia forma man didelio kekso pasirodė, tai tešlą dalinaus ne į 4 o 8 dalis. Ir tai į keksinę tilpo tik 7 rulonėliai. Viena bandelė kepė šone :) Skoniui tai jokios įtakos neturėjo, tik gal išvaizdai. Aš patarčiau tiems, kurie taip pat tokios idealios formelės neturi, kepti dviejose keksinės formose suformavus daugiau rulonėlių.  

Receptą galite nusižiūrėti pas Srovę ar Iloną ;) Sėkmės išbandant! Aš tik ėmiau 21 g šviežių mielių, viršų paplaktu kiaušinio tryniu tepiau ir kepiau formoje, kurią pirma ištyniau sviestu ir pabarsčiau miltais ;) 

10 komentarų:

  1. jau pas srove varvinau seile, dabar Tu! Butinai ir man reiks isbandyti, aciu uz patarimus!!!! :*

    AtsakytiPanaikinti
  2. Super!, ko prapjautos nenufotkinai :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Laaaabai skaniai atrodo Aguonėle:) Tu pas mus skaniausių duonų kepėjėlė, būtinai reiks išbandyti;) Linkėjimai:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Neringa: sėkmės!

    Ilona tai ką jau ten prapjautą fotkinti, kaip pas tave viskas :) Su daug skylučių ir laaaaabai puri ♥ man mieliausia ją plėšyti ;)

    Reda: ačiū ačiū :* aš kažkokia pasinešus paskutiniu metu ant duonos kepimo, nes jau jos kainos pas mus šiuo metu širdies skausmą tik kelia. O sava tokia skani ♥

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nu ir užkabinot su ta Hokkaido :) Pieno milteliais jau pasirūpinau, tik vis grietinėlė iškrenta iš galvos, bet jau pasidariau sąrašą į parduotuvę :p

    AtsakytiPanaikinti
  6. as kai naudoju grietinele be laktozes, tai jos turiu uzsipirkus daugiau nes ne visur galima rasti ;) delto va sita problema neiskyla.tik pas mane pastoviai svieto trukumas namie... va kaip siandien pvz...manai kad turi dar kameroj bet kazin ar uzteks kibinams ir browniui. mastau ka cia daryti...

    AtsakytiPanaikinti
  7. Su sviestu ir pas mane ta pats - amžinas trūkumas. Sakai užsišaldai? Ar tu jau perki kažkokį mandrą - šaldytą???

    AtsakytiPanaikinti
  8. Ne ne, as perku paprasta ir uzsisaldau. O kada prireikia tik issitraukiu is kameros ir vsio ;) Labai praktiska, be to paskutiniu metu to pacio sviesto kainos kas savaite 0,20€ svyruoja: tai brangiau tai pigiau. Tai kai buna pigiau, nu tai ir jamu kokius 5 pakelius :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Gudra kokia tu :))) Darysiu tada ir aš taip, kai šaldiklyje laisvos vietos atsiras.

    AtsakytiPanaikinti
  10. Gyvenimas mažule išmokina gudrauti :)
    Bet kodėl permokėti jei galima ir be to apsieiti...aš gi suvalkietė ;)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails