2011 m. balandžio 3 d., sekmadienis

Nugarinės suktinukai su raugintų kopūstų įdaru

4 didesniems suktinukams reikia:

~ 500 g kiaulienos nugarinės
~ 300 g raugintų kopūstų
~ 80 g šalto rūkymo lašinukų
1 svogūno
druskos, pipirų
majonezo

Kiaulienos nugarinę susipjaustyti apie 1 cm storio. Tada tuos gabaliukus dar  pjauti per pusę bet ne iki galo, kad išskleidus gautūs didelis gabaliukas. Juos įsidėjus tarp maistinės plėvelės pamušti gerai. Aš apibarsčiau druska, pipirai bei įtryniau majonezu.

Pasiruošiame kopūstus: svogūną susipjaustyti smulkiai ir pakepinti pora min skystame svieste. Sudėti mažais gabaliukais pjaustytus lašinukus ir dar kelias min pakepinti. Į keptuvę suberti nuvarvintus raugintus kopūstus ir troškinti karts nuo karto apverčiant ~ 10 min. Įberti žiupsnelį cukraus ir ir palikti ataušti.

Kiaulienos mėsytę paskleisti, ant jos sudėti kopūstus ir susukus sutvirtinti mediniu pagaliuku ;) 


Sudėti į kepimo indą, kuriame šiek tiek aliejaus įpilta, aptepti majonezu ir pašauti į įkaitintą 200° orkaitę ~ 35-40 min, kol mėsytė gražią spalvą įgaus. 

P.s. receptas rastas pas Srovelę. Kaip ji ir sako su sprandine skaniau. Aš nebandžiau, šie taip pat puikūs gavos, tik jau reikia žiūrėti kad neperkeptų nes kitaip bus sausi ;)

8 komentarai:

  1. Apsimainom, aš tau pyrago, tu man suktinukų:)
    Kokios apetitnos fotkės!!Bet kopūstai, tai atrodo kaip nekepti, tokie balti, grąžūs...

    AtsakytiPanaikinti
  2. aš irgi šiandien mainau gabalą pyrago į suktinuką :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. as torto turiuu:)
    bet kaip tas pats receptas ziurint uzkliuna tik is kazkelinto karto...va pas srove seku viska,matau,pariurejau,panorejau ir pasimirso kazkaip,o daba ziuriu ir rodos ne dienos be ju neistversiu :)
    taj kol dar yr raugintu kopustu,sekancia savaite ir padarysiu!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Oi Srovele mielai gabaliuką tavo pyrago sukapočiau ir aišku jei dar Ilona duotų savo torto ... nu tai neatsisakyčiau :DD iš tų nervų kad jūs toli, kepu ir aš pyragą :P

    O žinok Srovele kopūstai rauginti tai iš Aldinės. Nu liuks kokie jie man skanūs, nei per rūgštūs nei per sūrūs. Pirkau, nes norėjau rūkytą petuką ant jų kepti, nu bet petuko negavau :(

    Indre šiandien galėsiu tik sprandinės pasiūlyti... o kokį pyragą aš gaučiau :O

    Ilona tep tep, pasitaiko!aš irgi ne visada matau ką nors. Bet manau dar čia ir priklauso kokio sotumo būsenoj blogai praverčiami yra :))

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mielinį su riešutais ir šokoladu, to paskutinio dar gabaliukas likęs...

    AtsakytiPanaikinti
  6. Indre mačiau tą mielinį ♥ Nu nerealiai skaniai atrodo, su Forelle jūs gerai pasidarbavot! Man niežti nagai irgi jį isšikepti (:

    AtsakytiPanaikinti
  7. oi kokie gražuoliai, na Aguonėle Tu ir moki skaniai nupaveiksluoti:)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Labai skaniai atrodo. Gaila, kad mamos rauginti kopūstai jau pasibaigė. Tokios apetitnos nuotraukos.

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails