2011 m. balandžio 3 d., sekmadienis

♥ Šokoladinis vyniotinis ♥

Šį vyniotinį kepu nežinau jau kiek metų. Rastas kažkada SM ir net atsimenu kad Daividija atitempė receptą, nes abi panašaus skonio saldumynus mėgstam :)
Kai darbe reikia gimtadienio proga ką atsinešti, tai kepu būtent jį! Nu nežinau, man jis tobulas ♥ O va mb gali ir nebūti ... nežino ką praranda :)
Taigi mums reikia didesnės skardelės ir šių produktų:
175 g juodo šokolado
6 kiaušinių
175 g cukraus
250 g mascarponės
4 v.š. nutellos
2 v.š. brendžio

Juodą šokoladą ištirpinti garų vonelėje.
Kiaušinio trynius išsiplakti su cukrumi iki purumo, supilti praaušusį šokoladą ir atsargiai išmaišyti. Išplakti baltymus iki putų ir atsargiai išmaišyti su šokoladine mase. 
Kepimo skardelės dugną iškloti kepimo popieriumi, tolygiai paskleisti gautą tešla ir pašauti į įkaitintą 180° orkaitę 20-25 min. Ištraukus palikti 10 min praaušti ir uždengus drėgnu rankšluostėliu palikti mažiausiai 2 val pastovėti.
Pasidaryti kremą: nutellą išsukti su mascarpone iki vientisos masės. Įmaišyti brendį. 
Biskvitą išsiversti ant to drėgno rankšluostėlio, aptepti mascarponės kremu ir rankšluostėlio pagalba susukti volelį. Statyti šaldytuvan pora val. Pasidekoruoti kaip širdis geidžia ir mėgautis :)

P.S. Nesistebėkit kad pas mane jis toks mažas. Mirk bet šiandien norėjau kažko šokoladinio...o  namie tebuvo tik 5 kiaušiniai. Nu ir kas! Išsikepiau iš pusės kiekio :) Nu ir nepapuošiau labai jau... man vienai valgytojai gražus jis ir toks :) o dabar ir aš cypauju :P

15 komentarų:

  1. Ir be jokių miltų?? Hmmm baisu man vyniotiniai vis dar. Tik kartą tebandžiau, bet vos nugrandžiau nuo popieriaus ir teko daryti desertą stiklinėje.

    AtsakytiPanaikinti
  2. o kaip iškentėt ir nesuvalgyt biskvito, kol aušta? :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. ojoijojojojijojoiijjj ♥ kad dabar kas duotų riekutę, nežiūrėčiau kiek valandų.....
    įtariu, kad bus gaminamas ..Velykoms gal?
    tik man klausimas iškilo, dabar žiūriu jau ir Indrė klausė, iš ko išsipučia viskas jei miltų nėr?

    ir dar.. puodelis tai bais gražus ♥

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labai panašų pyragą kepu su maskarpone, bet mano recepte miltų yra, o čia koks įdomus receptukas, be miltų, nesigauna, kaip kiaušinienė su šokoladu:)Atrodo, tai skaniai labai ir nepasakytum, kad miltai nesideda, kažkaip būsiu pražiūrėjus matyt tą receptą, hmm...:)Nu ir vėl, reiks bandyti:DDD

    AtsakytiPanaikinti
  5. Taip nesąžininga, ir vėl receptas, kurį noriu išbandyti :) Per daug aš tokių prisirankioju paskutiniu metu :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. pirmiausia taj ajktelejau kokie puodeliaii!kaip pavydziu, kaip noriu...ech...ir vyniotinis puikus, krema panasu darau,taj labai skanusss!
    net jauciu koks sokoladinis..

    AtsakytiPanaikinti
  7. ♥♥♥ nerealus... O kremas koks.. Isivaizduoju, kas per skanumas.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Pagaliau ir aš pasiekiau tai! Ir jūs varvinat seilę o ne tik aš žiūrėdama į daugelio tortus :) hihi...nu čia žino tos, į kurias adresuota...
    Tikrai merginos nesideda jokie miltai. Gerai išplakti kiaušinio baltymai iškelia viską o vėliau uždėtas drėgnas rankšluostėlis padaro biskvitą formuojamą. Neišsigąskit, kad jis įskils besukant keliose vietose. Taip ir tūi būti! Man dar taip gražiau, bet kas norit tai galit mielai pasilikti įdaro masės ir ja viršų papuošti ;)

    Studente: labai paprasta nes jis uždengtas tupi :DD

    Grange, Ilona ačiū už puodelius ♥ Jau aš juos seniai turiu, sesė padovanojo praeitą vasarą espresso kavai ♥ ir beje, jie jau ne kartą yra įdėti buvę bloge... :))

    Srove o dabar tai lauksiu tavo papuošimų ♥ Kad pasisemčiau idėjų kitam kartui ;)

    Aj: taip, tirpsta burnoje ♥

    AtsakytiPanaikinti
  9. Na kodėl manęs šokoladiniai tortai ir pyragai nesužavi, reiktų gal vieną kart imti ir pasigaminti, gal pakeisčiau nuomonę:) pas Tave taip čia viskas įdomu ir išgirta:)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Reda: tai tu kaip mano vyriškis! jam irgi jų gali nebūti. Man taip keista, kaip tokio gėrio galima nevalgyti :))

    AtsakytiPanaikinti
  11. Aciu Aguonele uz recepta, vyniotinis nesudetingas ir laaaaaaaabai skanus!!! ;)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Į sveikatą! Mielai ir aš gabalėliu pasivaišinčiau :)

    AtsakytiPanaikinti
  13. Kepiau! Super puper! Įvertinom visi aukščiausiais balais :) Ačiū!

    AtsakytiPanaikinti
  14. Super, kas megstate kepti butinai pasigaminkite. Musu seimos firminiu tapo.

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails