2011 m. rugpjūčio 29 d., pirmadienis

Raudonam vyne troškinti vištienos sparneliai

Šiaip visą savaitę svajojau kaip porto vyne troškinsiu ir gardžiai valgysiu jaučio žandukus!!! Taip taip žandukus :) Bet pasirodo nors juos ir prieš savaitę pas mėsininką užsisakius, ne taip jau ir lengva gauti... jų tiesiog neatvežė!!! Užpykau ant mėsininko ir nuėjus pas kitą nusipirkau vištienos visokių dalių. Bože bože, klaida didžiausia buvo, nes jie man po dienos prasmirdo :(( Išmečiau ...verkt net norėjos...tada aišku traukiau iš kameros savo užsišaldytus sparnelius, špižinį puodą ir pasidariau netikėtą bet įspūdingai skanų patiekalą ♥ Galbūt nuotrauka to neparodo (nu kokia šviesi mėsytė gali būti išvaizdi, kai ji raudonam vyne troškinama yra? Mūsų šypsenos ir ne visada idealios išgėrus taurę raudono vyno :)) Bet patikėkit manimi, padažą šaukštais siurbėm... na o ėmiau:

10 sparnelių
2 morkas
česnako galvą
pusę poro
šiek tiek saliero stiebo
kelis petražolių stiebelius
kelis mažus svogūnus
pora šviežių lauro lapų 
1/2 puodelio raudono vyno (geriausia porto, bet aš ėmiau juodųjų serbentų)
1 puodelį vištienos sultinio
šiek tiek paprikos pastos bei harissos (tai nebūtina, galima ir pomidorų pastos imti)

Sparnelius pabarstyti druska bei pipirais ir palikti val pastovėti. 
Špižiniame puode įsikaitinti alyvuogių aliejų su šiek tiek sviesto ir apkepti prieš tai miltuose apvoliotus sparnelius. Atsidėti į šoną.
Į puodą pilti šiek tiek alyvuogių aliejaus ir suberti smulkintas daržoves. Česnako galvą cielą dėjau ;) Kelias min pakepinti. Įspausti pastas ir dar maišant pakepti. 


Supilti vyną ir leisti šiek tiek jam nugaruoti. Tada supilti sultinį ir užvirus puodą nukelti nuo ugnies. Sudėti atgal sparnelius bei petražolės stiebelius ir pašauti į įkaitintą iki 170° orkaitę. Troškinti ~1,5 val. Po pusės laiko mėsytę apversti. Mėsytei išsitroškinus padažą persikošti ir patiekti. Jis toks skanus ♥ Net seilės kaupias prisiminus....

13 komentarų:

  1. tikiu tavim!! :) ir jau sedziu pilna burna seiliu, jau sia savaite isbandysiu tobula man cia :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nežinau, kaip čia kitiems tos nuotraukos atrodo, bet man tai laaabai skaniai! Pritariu Ilonai :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Merginos, nu man tikrai yra apetiteskisniu patiekalu...bet sis skoniu tai pasaka ♥ MB jei net gyre, tai jau jega :DD

    AtsakytiPanaikinti
  4. super skamba,tikrai,bet va as ir pastebejau,kad cia ffm baisus deficitas normalios mesos nusipirkt. Na,tiksliau niekaip neatrandu tos vietos,kad butu salia namu ir pasirinkimas didelis ko noriu... PC net kepeneliu nerandu,o apie zandukus tai isviso tik pasvajot man:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. O kuriam rajone tu gyveni? Aš tai Rödelheime ir čia pat radus esu tikrai neblogą mėsinę ;) Maloni, jauki ir mėsytė šviežia. Patys šeiminkai vokiečiai dirba, tai ir švara kitokia.
    Dažnai vištieną perku Metro. PC tikrai kepenėlių yra, bent Rewe'j ir Toom'e tai mačius ;) O žandukai, taip, tai deficitas! Aš jų nevalgius o taip noris išbandyti... :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. as tai Nordende, tai yra tik viena mazute,bet joje net sonkauliuku nevisada rasi:( tai einu i kleinmarkethal,zeile, bet ten kainos uzaukstintos... o dar kai vokietijoj sukuosi su anglu kalba,tai jau tikrai komplikuota tampa nusipirkti butent toki mesos smoteli, kokio ir norisi:)oi,bet prizadu,kad kai turesiu su produktais kilusiu klausimu vel kreipsiuos i Tave,gal neatsibosiu:)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Pasirašau po visom pagyrom :)Padažiukas vertas aukščiausio balo. Kadangi mums dar visko šiek tiek liko, tai mėsyte nukaulinsiu ir bus padažiukas makaronams :p

    AtsakytiPanaikinti
  8. Ramune: o Nordend'as man patinka ♥ Berger str. isvis yra kazkas tai tokio! Matai kokia kaimiete as :DD Bet isivaizduoju kad su anglu kalba tikrai nelengva, nors jie cia prie visokiu uzsienieciu priprate ir prisitaike ;)
    Kleinmarkthalle tai man irgi geris ♥ Bet aisku, kiekvienai dienai butu ten apsipirkti brangus malonumas butu... Jei tik ko reiks, rasyk. Isversiu, padesiu. Galim ir nr. apsikeisti jei nori. Gal prie kavos susibegsime kada...nesu siaip jau megeja susitikineti su bet kuo :P bet kodel gi ne?

    Fausta: o tu greita! Dziaugiuos, kad patiko ir nenuvyle ;)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Ramune, yra visko cia, tik paieskoti reikia. Man labiausiai patinka mesa pirkti pas mesininka. Arba Markthalle. Kainos aukstos, bet cia jau taip yra...

    AtsakytiPanaikinti
  10. Diana: pritariu del mesininku! O tu vazineji i Markthalle apsipirkti? As maniau jog auf dem Lande gibts es genug gutes Zeug zu kaufen? :DD

    AtsakytiPanaikinti
  11. Jo, kartais nuvaziuoju. Bet labiau megstu turgus. Höchst savaitgaliais man labai patinka. Kainos, palyginus su musu Bad Homburgo turgumi, perpus mazesnes... O zuvi ir co. perku Venus... Reikia mums kada susibegti, pasidalinsim patirtim:)

    AtsakytiPanaikinti
  12. oi,kaip smagu butu susitikti:) nors as siaip irgi su bet kuo nenoriu susitikineti, bet kai jau geri metai kasdien skaitau si bloga,tai atrodo,kad ir autore pazistu,ir kad ji jau mano drauge, tik dar kazkodel nematyta:)) o patirtim pasidalinti tai is viso kaip idomu butu. Tik nerandu, kur galiu parasyti privat laiskeli, mat nesinori labai jau viesinti savo asmeniniu detaliu ir taip jau cia offtopic pavariau i sparneliu tema:)

    AtsakytiPanaikinti
  13. Diana: dalinames viena aistra ♥ Kai dar studijavau, tai daugiau laiko jiems turejua, dabar retai pataikau....
    Davai merginos susitinkam ;) Man geriausia diena penktadienis. Tada as dirbu arba po pietu arba isvis ne...hihi...Diana tu turi man rodos mano maila, o Ramune tu brukstelkt man : akuniuke@yahoo.de

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails