2014 m. birželio 24 d., antradienis

Mielinės bandelės su raudonaisiais serbentais

Kadangi sode mano serbentų medelis apsipylė uogomis, reikia šiuos realizuoti. Aišku pirma ką dariau, tai prisiviriau drebučių, nes šiuos mes labai mėgstame. O šios bandelės visai pavyko ir patiko! Pusę užsišaldžiau, bus matyt kas ten man gausis kai atsileisiu. 
8 vienetams išsikepti reikia:

Tešlai:
250 g kvietinių miltų
130 -140 g pieno
40 g cukraus
25 g sviesto
10 g šviežių mielių
žiupsnelio druskos

Tešlai skirtus produktus sudėti į kombaino indą ir užminkyti vienalytę, elastišką tešlą. Uždengti ir padėti šiltai kilti. Taip 30 - 45 min. 
Pakilusią padalinti į 8 lygias dalis. Iš šių suformuoti kamuoliukus ir palikti dar pora min pakilti (aš tai darau, kad lengviau būtų vienodus paplotėlius iškočioti). Tada šiuos iškočioti ir sudėti ant kepimo popieriumi išklotos skardos. Aptepti kiaušinio plakiniu, uždėti serbentus, šiuos šiek tiek į tešlą paspaudžiant.

Trupiniams (aš dariau iš didesnio kiekio, bet šio man neprireikė. Tad čia koreguoju gramus):

30 g cukraus
30 g sviesto
70 g miltų

Iš šių produktų pasigaminti trupinius. Tiesiog sudėti viską į kombainą ir maišyti iki kol trupiniai susidarys. Jei darysite rankomis, tai tiesiog tešla galite ir užtarkuoti ant bandelių ;) Gautais trupiniais apibarstyti bandeles ir uždengus palikti kilti: 30-45 min.
Kepti 180° 20-30 min. Jei noro ir ūpo turite, galite bandeles aptepti cukraus pudros & citrinos sulčių mišiniu. Skanaus!

1 komentaras:

Related Posts with Thumbnails