2016 m. vasario 28 d., sekmadienis

Plikyti sausainiai

Dievinu paprastus receptus. Nors jau bloge yra keletas plikytų sausainių receptų (štai kaip šie ar šie plikyti žiedai), bet šis suintrigavo, jog produktų sverti nereikia. Ir jis pasitvirtino! Riestainiai ar sausainiai gavos puikūs! Man jie idealiai tinkantys įdaryti pikantiškai. Reikia:

0,5 puodelio pieno
0,5 puodelio vandens
100 g sviesto
4 v.š. cukraus (dedu cukranendrių. Jis ne toks saldus)
vanilinės ankšties
100 g miltų
4 kambario temperatūros kiaušinių

Įsijungiam orkaitę iki 180°.
Puodą statom ant kaitros, pilam vandenį, pieną bei cukrų, dedam vanilinės ankšties (aš turiu šios malūnėly, tai tiesiog įmalu šiek tiek. Galima dėti ir vanilinio cukraus.), sviestą ir leidžiam viskam ištirpti. Užvirti masė neturi. Tiesiog tik užkaisti. Tada belieka įsijoti miltus ir mediniu šaukštu maišyti, kol tešla į vieną kamuoliuką sušoks. Padėti iki 10 min į šoną. Tada plakti ir mušti po vieną kiaušinius. Gautą tešlą sukrėsti į konditerinį maišelį ir išspausti sausainius ar riestainius. Kepti ~ 30 min.
Kadangi kepiau dvi skardeles, tai išėmiau dar karštus iš orkaitės ir šie nesubliuško!
Šaltinis: čia

1 komentaras:

  1. Dalinuosi šiuo liudijimu su partneriais, kuriems sunku užmegzti santykius, nes yra ilgalaikis sprendimas. Mano vyras paliko mane ir mūsų 2 vaikus dėl kitos moters 3 metams. Stengiausi būti stipri tik dėl savo vaikų, bet nesuvaldžiau skausmo, kuris kankino širdį. Buvau įskaudintas ir sutrikęs. Man reikėjo pagalbos, todėl patyriau internetą ir aptikau svetainę, kurioje pamačiau, kad burtininkė daktarė Ellen gali padėti susigrąžinti meilužius. Susisiekiau su ja ir ji už mane pasakė specialią maldą ir burtus. Mano nuostabai, po 2 dienų vyras grįžo namo. Taip susirinkome ir šeimoje buvo tiek daug meilės, džiaugsmo ir ramybės. Taip pat galite susisiekti su dr. Ellen, galingu sprendimų padėjėju
    1) susigrąžinti savo buvusį vaikiną
    2) Suveskite vyrą ir žmoną
    3) nustokite kartoti košmarus
    4) Žolelių gydymas nuo ŽIV ir vėžio
    5) Galingas stebuklingas žiedas
    6) sėkmės žavesys
    7) Atsikratyti obsesijų
    8) Gimdymo ir nėštumo problemos. Susisiekite su juo elektroniniu paštu: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails